#James Cameron


Avatar: mennyire közelíthetjük meg James Cameron világát?
 

Avatar: mennyire közelíthetjük meg James Cameron világát?

A Popular Mechanics áttekintése alapján rávilágítunk: volt értelme Cameron NASA-tanácsadói múltjának, a bemutatott technológiák jó része ugyanis hamarosan megvalósulhat a kellő várakozás után. Hol tart a világ az óriási katonai robotruhák, az agy-számítógép kapcsolatok és az antianyag-alapú hajtóművek gyártásában?

hvg.hu hvg.hu


 

"Revizionista bosszúfantázia"

Úgy tűnik, nincs olyan film, amiben ne lehetne politikai felhangot találni, ha valakinek ez a célja. Ezúttal az ártatlan mesének látszó Avatart vádolták meg az amerikai jobboldal képviselői veszélyes liberalizmussal.

hvg.hu hvg.hu


Már valóság a térbeli videojáték, terjedhetnek a 3D-tévék
 

Már valóság a térbeli videojáték, terjedhetnek a 3D-tévék

Miközben a mozikban egyre több animációs filmben - G-Force, vagy a Jégkorszak 3 - látható a professzionális háromdimenziós grafika, addig a videojátékokban is hasonló 3D-s technológiával próbálkoznak a fejlesztők és a filmes guruk egymással együttműködve. A csúcstechnológiát használó játékok gyakran a 3D-s filmek adaptációi.

MTI MTI